Недільна школа
RussianUkrainian
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Наша зірочка Заріна 🐣
Дякуємо за те що довіряєте нам найцінніше ,своїх дітей !
Радіємо разом з вами їхнім перемогам 💫і досягненням 🌟

Наша зірочка Заріна 🐣 Дяку...

Спадок, який створив Тарас Шевченко понад 2 століття тому, став джерелом натхнення для багатьох сучасних митців. Завдяки креативному підходу та свіжому погляду, безліч текстів, образів, картин Кобзаря отримали друге життя у 21 столітті. Тому 207-й день народження Шевченка – це привід не лише вшанувати пам'ять великого Кобзаря, але і згадати творчість, яка не втрачає своєї актуальності у наші дні.
Театральна студія «Крила» презентує

Спадок, який створив Тарас ...

Для чого вашим малюкам потрібно відвідувати театральну студію в нашому центрі ?
Театр -  це не тільки весело та цікаво , це потужний інструмент для самовираження дитини . 
На заняттях театральної студії «Крила» викладач разом із дітьми  :
- Займаються розвитком пам‘яті та уваги ;
- Працюють над зняттям зажимів та страхів , які виникають у дітей на сцені;
- Опановують ораторське мистецтво , працюють над дикцією та виразністю мовлення ;
- Розвивають вміння фантазувати та створювати власні театральні вистави;
- А також багато рухаються  , спілкуються , організовують чудові заходи та просто розвиваються у гармонійному україномовному середовищі  .

Сьогодні відкритий донабір у молодшу групу !
Чекаємо  всіх бажаючих  в нашому затишному театрі, що кожного дня буде розвиватися  разом із вами !

Для чого вашим малюкам потр...

🌟Різдво Христове - світле свято, з приходом якого домівки наповнюються чарами! 
Будьте щасливі! ✨
Бережіть чистоту власних душ, живіть у любові та порозумінні, а також дійте за совістю!✨

🌟Різдво Христове - світле ...

Запрошуємо дітей🥰 долучитись до занять в нашу студію петриківського розпису «Зернятко» під керівництвом Наталия Добродняк мета якої :
🍃долучити дітей до чарівно­го світу народного мистецтва, навчити прийомів виконання декоративних елементів, основ композиції та кольорознавства; збагатити уявлення дітей про симетрію, ритм, колорит; 
🍃розвивати естетичний смак, спонукати до творчого зростання та самовираження.
Під час навчання петриківського розпису діти :
🍃набувають знань, розширюють світогляд; 🍃у них формуються пізнавальні, емоційні, вольові пси­хічні процеси, розвиваються операції логічного мислення - аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, збагачується мова. 
Діти засвоюють кольори, набувають уміння розташовувати елементи візерунка на площині й формі, що сприяє сенсорному розвитку.
Джерелом матеріалу для петриківського розпису є навколишня природа та твори петриківських майстрів.
Раді будемо бачити бажаючих в нашій дружній родині!
Заняття проходять кожної середи о 16 годині .
Заняття безкоштовні 
Міценатом проекту є Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність"

Запрошуємо дітей🥰 долучит...

У Всесвітній День Дитини хочемо нагадати, що всі діти - різні! З різними потребами, талантами, зацікавленнями. 

Любіть своїх діток такими, як вони є. Не порівнюючи з іншими (а якщо і порівнювати, то дитину - із нею ж у минулому).

Важливо бачити свою дитину такою, яка вона є. Бачити її власний прогрес. Підтримувати її у досягненні цілей, які базуються на її власних інтересах і можливостях. Щоб вона була щасливою, а не відповідала очікуванням інших людей.

Всім обіймів та порозуміння із дітками💕

У Всесвітній День Дитини хо...

Скарбничка маленького українця - Скарбничка маленького українця 
Заняття цього напрямку в жовтні були присвячені традиційній українській іграшкі ляльки-мотанки.
Дітям дуже сподобався цей блок .
Останні два заняття вони провели самі розповідаючи про ті мотанки,які їм більш за всі відгукнулися і навчаючи інших робити обереги власними руками 🥰
Діяльність центру здійснюється завдяки підтримці Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність"
#дітиукраїни #соціальнийпроект #українськеподвіря #мбфсолідарність #підтримка #патріот #

Скарбничка маленького українця

Скарбничка маленького укра...

В нашому Центрі дуже затишно 🥰

В нашому Центрі дуже затишн...

🤲 Сьогодні така звична для нас річ, як миття рук - це не лише один зі щоденних ритуалів, а й ефективний спосіб захистити себе від вірусів та інших респіраторних інфекцій.

💧 Як правильно мити руки?
Щоб усунути всі сліди вірусу, недостатньо просто промити руки під водою. 

Крок 1: Намочіть руки проточною водою
Крок 2: Нанесіть достатньо мила на мокрі руки
Крок 3: Протирайте всі поверхні рук, включаючи тильну сторону рук, між пальцями та під нігтями, упродовж принаймні 20 секунд
Крок 4: Ретельно промийте руки проточною водою
Крок 5: Витріть руки чистим рушником з тканини або одноразовим рушником.

Не забуваймо про правила гігієни та будьмо здорові! 

#календар #щоденник #нещоденник #щоденникнещоденник #всеосвіта #деньмиттярук

🤲 Сьогодні така звична для...

Студія тістопластики «Мукасолька»🥰

Студія тістопластики «М...

Ви ще не з нами ? 
Тоді скоріш !!!!
Ще є місця !!!
Готуємо колектив !😉
Якщо ми підняли вам настрій ставте 👍❤️!
Робіть репости !
Підтримайте нас !!!!🤗🎼💙💛
#нашидіти_україна #співачка #співак #группа #музика #🎼 #🎤 #💛💙 #лайктайм #

Ви ще не з нами ? Тоді скорі...

Сьогодні захоплення солоним тістом знову популярне.Мистецтво ліплення із солоного тіста має ще одну назву — тістопластика, або біокераміка. 
Борошно та сіль, із яких виготовляють тісто, — це природні, екологічно безпечні продукти. 
Вироби з солоного тіста досить міцні, можуть довго зберігатися й мати не лише сувенірне призначення, а й практичне.
Виготовлення виробів із солоного тіста — дуже цікавий, творчий та захопливий процес, який має на меті розвиток моторики рук і мовлення учнів як явищ, що тісно взаємопов’язані, уяви, логічного й абстрактного мислення, художніх і творчих здібностей та можливостей дітей, виховання естетичного смаку, уваги, розвиток навичок охайності.
🍂Ми раді вітати дітей в нашій студіі тістопластики «Мукасолька» кожного вівторка о 16:30.
⏰Запис у групи обов’язкова !
Група до 10 дітей !😷

Сьогодні захоплення солони...

У СВІТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІГРАШКИ🥰
Студія тістопластики «Мукасолька»
Є 6 вільних місць !!!

У СВІТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇН...

Дякуємо батькам за те що присилаєте фото і відео наших підопічних .
Це наш Давід 🥰

Дякуємо батькам за те що пр...

Наша Неймовірно талановита Софія 🥰✨

Наша Неймовірно талановита...

Ми дуже-дуже сумуємо за нашими дітками ❤️.
За музичною групою ❤️
За театральною ❤️
За англійською ❤️
Творчими ❤️
Діти ми ❤️вас !!!
Батьки ми скучили за вами ❤️

Ми дуже-дуже сумуємо за наш...

⚠️‼️👩‍👧‍👦Мами закликають: карантин - це не канікули! 

Подбайте про безпеку своїх дітей, поясніть прості правила та забезпечте комфортне навчання вдома. А якщо бачите тривогу в маленьких очах, обов’язково поговоріть зі своєю дитиною. Будьте правильним прикладом для своїх дітей.

#ПростіРечіРятуютьЖиття

⚠️‼️👩‍👧‍👦Мами зак...

Читає Bogdan Burygin💛💙

Читає Bogdan Burygin💛💙

Ліна Костенко "Крила" – один із найулюбленіших віршів серед українців. 
У цьому творі поетеса стверджує, що духовно багата людина здатна на все, адже вона, хоч не літає, – а крила має.
А й правда, крилатим ґрунту не треба.
Землі немає, то буде небо.
Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В цьому, напевно, правда пташина…
А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!
Вони, ті крила, не з пуху-пір'я,
А з правди, чесноти і довір'я.
У кого – з вірності у коханні.
У кого – з вічного поривання.
У кого – з щирості до роботи.
У кого – з щедрості на турботи.
У кого – з пісні, або з надії,
Або з поезії, або з мрії.
Людина нібито не літає…
А крила має. А крила має!

Наша Соня .
Гарно ж читає ?

Ліна Костенко "Крила" &...

Карантин !😣
Але наші діти такі творчі,такі непосидючі,такі оптимистичні, вони не можуть без творчості сідіти три тижні !!!!!🥰
І в цей день присвячують свій час нам дорослим,які крапельку розгубилися з цим карантином!
Щоб надихнути !
Щоб підтримати !
Все буде добре кажуть вони!
Послухайте,як читає вірш Мишко 💛💙
Дякуємо батькам за дітей !
Вони неймовірні у нас !

Карантин !😣 Але наші діти т...

Сьогодні, 19 березня, свій день народження святкує геніальна українська письменниця і поетеса Ліна Костенко.
Її вірші завжди актаульні та торкаються душі.
Діти,які відвідують нашу театральну студію під керівництвом Ірина Віталіївна Сілецька підготували вірш «Крила».
Послухайте ! 
#ЛінаКостенко #Крила #Українське_подвіря #

Сьогодні, 19 березня, свій де...

❤️ - Правда вони милі !?

❤️

Правда вони милі !?

«У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. 
Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.» -писав В. Сухомлинський
Діти,які відвідують Українське Подвір'я щасливі і талановиті ! А їх успіхи ми бачимо на наших спільних заходах і зборах !! 🥰
І ми пишаємося цим !
Дякуємо нашим педагогам за любов до дітей Ірина Віталіївна Сілецьката Елизавета Янко ❤️
Дякуємо Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність" за підтримку молоді і можливість їх розвивати !!  🌱🙏
#teaching #theory #pedagogy #сухомлинський #педагогіка
#виховання #успіх #успех #music #teens #children #для_детей #interesting

«У наших школах не повин...

#ПереходьНаУкраїнську #разомзнами # - Сьогодні, в День рідної мови ми вирішили нагадати вам про флешмоб 
#ПереходьНаУкраїнську 
Попереду 9 березня - День народження Тараса Григоровича Шевченка.
Це чудова нагода розповісти всім свою історію незламної любові до нашої мови!
Ми пропонуємо до 9 березня громадянам Дніпра та інших міст викладати історії про їх ставлення до української мови, про те як вони почали говорити українською, про їх відчуття, коли до них звертаються українською.
Це може бути відео, може бути просто історія з фото.
Найцікавіші історії учасників ми опублікуємо у себе на сторінці та визначимо 3 переможців, яких уже чекають призи від Духовно -культурного центру «Українське подвір’я»!
А для натхнення ми публікуватимемо час від часу роздуми наших найменших вихованців.
Тож не задумуйся - #ПереходьНаУкраїнську

#ПереходьНаУкраїнську #разомзнами #

Сьогодні, в День рідної мов...

Тепер у нас справжній дітячий рай )))

Тепер у нас справжній дітяч...

Дякуємо Олеже і діти  !!!

Дякуємо Олеже і діти !!!

Олег Василенко

Олег Василенко

«Червоне намисто»
Рік: 2016.
Це короткометражний український фільм може подивитися і доросла людина і кожна дитина. 
Сюжет стрічки базується на реальній історії 7-річної дівчинки Антоніни, яка пережила випробування голодом у 1932-1933 роках. Вона рано подорослішала і зрозуміла межу між життям і смертю. 
Дякуємо Tanya Kondrashevskaya за можливість подивитися нам  цей фільм .

«Червоне намисто» Рік...

Казкотерапія сприяє розвитку у дошкільників:
•   активності;
•   самостійності;
•   емоційності;
•   творчості;
•   зв'язного мовлення.

Казкотерапія сприяє розвит...

Запрошуємо діток від 5 років у неділю об 11 годині на МК по виготовленню ось такої феї дівчинки та хлопчика.
Реєстрація обов’язкова

Запрошуємо діток від 5 рокі...

😇

😇

Наш Різдв‘яний  вертеп 💫

Наш Різдв‘яний вертеп ...

Кожне свято різдва Христового приносить чудові миті, незабутні хвилини щастя і благодаті. Нехай сьогоднішнє свято принесе вам виконання всіх світлих помислів і допоможе знайти свою дорогу, що веде до повної гармонії душі і тіла. Прославляйте Господа і любіть один одного!

Кожне свято різдва Христов...

Анголята 😇

Анголята 😇

Дякуємо дітям і батькам за те що ви у нас такі гірні і щірі !!!!❤️❤️❤️❤️
Дякуємо Елизавета Янко за любов до дітей !

Дякуємо дітям і батькам за ...

Наші діти найкращі !!!
Приєднуйтеся і ви до нашої команди !!!!

Наші діти найкращі !!! Приєд...

Дніпровське МУ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області і наши вихованці сьогодні творили надзвичайно гарне відео 🌟✨🥰
#ДСНС_ДНІПРО #діти#українське_подвіря #

Дніпровське МУ ГУ ДСНС Укра...

Сьогодні діти нашого Духовно -культурного центру «Українське Подвір’я» виступили перед парафіянами та заспівали пісню «Молитва за Україну»
Ми вдячні батькам за довіру до нас і за таких чудових діточок !!!💙💛

Сьогодні діти нашого Духов...

Почали

Почали

Готуємося до свята ✨✨
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Готуємося до свята ✨✨ ❤️...

Ми пропонуємо безкоштовні заняття англійською мовою  для дітей різного віку .
Ми обираємо кращі навчальні програми для дітей, щоб уроки англійської  мови для дошкільнят і школярів були природними та легкими.
У нашому центрі Ваша дитина має унікальну можливість вивчати англійську мову природним шляхом – через ігри, забави, співи, танці і малювання. Найбільшою мотивацією до навчання є ігри, квести, майстер-класи, свята, конкурси та можливість практикувати англійську мову з однолітками.

Ми пропонуємо безкоштовні ...

Старша група #Мистецький_хаб_вишивка  #

Старша група #Мистецький_ха...

Завдяки старанням нашої неперевершеної Anna Karpechenkova ваши дітки вже будують діалог 🥰

Завдяки старанням нашої не...

Завантажите ще
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО ОСОБИСТІСНИЙ ПРОСТІР?

Особисті кордони — особистий простір, який кожна людина особисто розподіляє. Що є комфортно для тебе, може бути дискомфортним для іншої людини, бо кожен з нас індивідуальний і має свій особистий простір.
Щоби легше і краще розділити свій простір, варто використати таку собі візуальну інструкцію, «circles of relationships» — кола спілкування, кола стосунків — це може допомогти запобігти сексуальному домаганню, фізичному, психологічному насильству просто тому, що дає зрозуміти, що відбувається щось неправильне. Така візуальна інструкція розрахована на дітей 5-10 років.

1. Фіолетовий = я, мій особистий простір.
Отже, фіолетове, перше і найголовніше коло, – це ми самі. Наше тіло належить тільки нам, і тільки ми самі можемо вирішувати хто може біля нас перебувати близько, торкатися нас. І ніхто не повинен робити це без дозволу. Якщо хто-небудь, з будь-якого оточення, заподіює нам дискомфорт (неважливо, дідусь посадив на коліна або мамина подруга вимагає «поцілувати тітку в щічку») ми не повинні соромитися сказати про це і сказати “ні “,” стоп “.

2. Синій = сім’я.
Це коло нашої сім’ї і тих, кого ми любимо. Повага, довіра і любов – ось за цими ознаками ми визначаємо, хто відноситься до цього кола, хто найбільш близький нам. Але потрібно пам’ятати, що навіть з тими, кого ми любимо, ми не повинні нехтувати своїм особистісним простором, але також і самі повинні поважати простір наших близьких.

3. Зелене коло = друзі.
Це “far away hug” оточення. Коло наших друзів і тих з ким нам подобається спілкуватися. Дружба дуже важлива і включає в себе багато речей. Наприклад, спільні ігри, розмови, веселощі, і іноді дружні обійми. Дружба завжди ґрунтується на довірі, повазі. І такі прояви як обійми повинні бути засновані на взаємній згоді. Важливо розуміти, що не всі діти в класі можуть вести себе як твої друзі. І батькам слід проговорити з дітьми за якими критеріями ми визначаємо друзів і, в свою чергу, як ми самі повинні себе з ними вести.

4. Жовте коло = знайомі.
Коло знайомих (wave circle, тобто ті, кому ми махаємо рукою при зустрічі, з ким знайомі поверхово і не дуже близькі). Це можуть бути діти в шкільному автобусі, у дворі, спортивній команді, це можуть бути друзі батьків. Обговоріть з дитиною соціальні норми, різні типи знайомих і також правила безпеки. Різницю між близькими і просто знайомими людьми. Дистанція у відносинах, яку і вони і ми повинні поважати.

5. Помаранчеве коло = люди, від яких ми чекаємо професійної допомоги.
Ці люди можуть допомогти нам, коли нам це необхідно, але вони не наші друзі. Це вчителі, вихователі, поліцейські, пожежники, медсестри і лікарі. Обговоріть з дитиною в яких ситуаціях у кого шукати допомоги. Необхідно підкреслити, що у цих людей є розпізнавальні знаки, уніформа, посвідчення, і що вони допомагають в разі небезпеки.

6. Червоне коло = незнайомці.
Ми не знаємо цих людей. (Навіть якщо вони говорять, що знають нас, це не важливо.) Не всі чужі люди погані, але оскільки ми не знайомі, то не знаємо погана людина перед нами або хороша. Ми не довіряємо незнайомцям. Ми не розмовляємо з ними, не розказуємо нічого про себе або близьких. Не відповідаємо на питання. Ніколи, ніколи не йдемо з ними нікуди і не сідаємо в машину. Ми не беремо цукерки, не йдемо “шукати собачку” і не допомагаємо знайти вулицю, тому що дорослі ніколи не повинні просити допомоги у тих, хто молодший і слабший їх.

Це коротко. З дітьми розфарбовують ці кола, промовляють різні ситуації, дають вгадати, як правильно вчинити в кожному окремому випадку. І сто разів говорять – якщо тобі некомфортно ти повинен сказати СТОП, НІ. Якщо хтось поводить себе неправильно, на твою думку, ти повинен розповісти іншим дорослим – батькам, вчителям. Ніхто не може торкатися до тебе без твоєї згоди. (Ти теж не маєш права вторгатися в чужий особистий простір без дозволу). І якщо тебе не зрозуміли з першого разу, ти повинен повторювати і повторювати, поки тебе не почують, поки тебе не зрозуміють і не допоможуть. Ти не повинен шукати рішення сам, ти не повинен приховувати, ти не повинен соромитися. Не бійся говорити. Не бійся питати.»
У зв'язку з епідєміологічною ситуацією та з карантинними обмеженнями
 з  24 березня по 13 квітня (включно) заняття у нашому центрі проводитись не будуть! 

Тому щиро бажаємо усім міцного здоров'я. 
Обов'язково зустрінемось після карантинних обмежень. 🤗 бережіть себе❤️ і своїх близьких
Чи готова дитина до школи? 
Це питання непокоїть багатьох батьків, але скажемо прямо– готуватися до школи повинен кожен! 
А ми готові допомогти з цим питанням батькам !
Ми розробили цікавий та веселий курс підготовки до школи .
Курс сприяє розвитку ключових компетенцій майбутнього першокласника, формуванню кола знань, вмінь та навичок.
Курс «Підготовка до школи» містить інтерактивні заняття з математики, логіки, комунікації, підготовки руки до письма. 
Спрямований на полегшення адаптації дітей до шкільного навчання.
Дітки займаються в маленьких групах, малюк одночасно вчиться спілкуватись з іншими дітками відбувається процес соціалізації дитини. 
Важливою особливістю не великих навчальних груп є відповідна увага викладача дитині, адже наші вчителі мають достатньо часу для індивідуального підходу до кожної дитини.
Заняття по підготовці до школи навчають внутрішньої організації, концентрації уваги, уважно та старанно виконувати завдання, оцінювати свою роботу і планувати свій час.
Отже, до школи потрібно готуватись. 
У державних освітніх навчальних закладах вимагають високого рівня знань. Через велику кількість дітей у класах викладач не має змоги проаналізувати підхід до кожної дитини і приділити їй відповідну кількість часу.Моральна підготовка дитини до школи є не менш важливою, ніж інтелектуальна.
Запрошуємо дітей віком 4-6 років. 
Формуємо групу !
Заняття безкоштовні !!!!
Реєстрація обов’язкова !
Дякуємо за підтримку Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність" та Дніпровська єпархія Православної Церкви України
Ваш репост це добра справа ❤️
ВІДОМИЙ ПСИХОЛОГ ЮЛІЯ ГІППЕНРЕЙТЕР: ЧИ ЗАВЖДИ ПОТРІБНО ДОМАГАТИСЯ ДИТЯЧОЇ СЛУХНЯНОСТІ

Ви записали дітей в англійську школу, возите на море і вважаєте себе хорошими батьками? Але найголовніше у вихованні дитини - те, як ви з ними розмовляєте.

Незважаючи на те, що за останні 10-20 років світ навколо змінився, проблеми відносин дітей і батьків залишилися колишніми. Ми як і раніше хочемо, щоб діти нас слухали, хочемо жити без конфліктів і сварок. У той же час з'явилася одна істотна зміна: батьки стали частіше задавати собі питання, чи завжди потрібно за всяку ціну домагатися слухняності.

Більшість з нас хоче виховувати дітей правильно. Ми починаємо визнавати, що дитина має право бути такою, яка вона є, що її не потрібно підганяти під стандарти. Але як це зробити? Як не банально, в першу чергу необхідно зрозуміти дитину. І вже виходячи з розуміння її особистих потреб, будувати відносини.

Перш ніж відреагувати на черговий вчинок сина або дочки, потрібно зрозуміти, що за ним стоїть: втома, образа, роздратування, гнів чи радість?

Для цього дитину треба:

По-перше, вислухати.
По-друге, зрозуміти її емоції і пояснити їх їй самій - адже маленька людина часто просто не може висловити словами свої переживання.
І тільки після цього можна продовжувати наполягати на своєму або, навпаки, в даний момент відмовитися від наміру її «виховувати».

Розуміння партнера - основа доброзичливих відносин, будь то чоловік і дружина або мама і дитина. І тут неоціненна роль техніки активного слухання. Наприклад, малюк заявляє: «Не хочу лягати спати!» Мама може почати наполягати, дитина - протестувати, врешті-решт мама йде скаржитися батькові: «Він мене не слухається!» А це вже конфлікт.

Як не допустити конфронтації? Ви ж розумієте, що для маленької дитини спати - це туга. Потрібно сказати: «У тебе дуже цікава гра, тобі не хочеться в ліжечко, але пора. Зараз ми з тобою підемо, вмиємося, я почитаю тобі або розповім казку ». Це співчуваюче слухання. Ви повідомили дитині, що розумієте її почуття і поважаєте їх. Ви не влаштували скандал і не програли, тому що в підсумку мирно змогли відвести її і укласти.

Алгоритм активного або співчуваючого слухання дієвий в будь-якому випадку для партнера будь-якого віку. У випадку з дитиною за відносини відповідаєте ви, тому що ви старше і досвідченіше. І якщо ви вибрали такий стиль відносин, вам потрібно працювати над самим собою. Потрібно навчитися слухати, розуміти і приймати свою дитину або партнера. Якщо вона відмовляється виконати якесь доручення, прислухайтеся до себе: це було прохання або вимога?

Ви готові врахувати чужі інтереси?

Ви віддаєте собі звіт, що її заняття, її інтереси для неї життєво важливі?

Виховання дитини неможливе без роботи дорослого над собою. Коли ви застосовуєте техніку активного слухання, починається те, що я називаю магією вправного спілкування: поступово змінюється загальний настрій, стають більш доброзичливими інтонації і взагалі атмосфера в сім'ї. Зникає напруга, ви на власному прикладі вчите дитину шанобливому ставленню до чужої особистості, вчите її спілкуватися.

Психологи прийшли до висновку, що батьківський стиль виховання записується в психіці дитини, а в подальшому дорослому житті відтворюється найчастіше автоматично. Швидше за все, ваші діти будуть виховувати ваших онуків так, як ви виховували їх. І, якщо вас щось не влаштовує, турбує у відносинах з дитиною, це вагомий привід переглянути стиль виховання в сім'ї і почати виправляти ситуацію.

5 речей, які ви можете робити для дитини кожен день:

1. Підтримуйте її успіхи. Відзначайте і хваліть всі досягнення, обговорюйте деталі перемог, захоплюйтеся дитиною при кожному зручному приводі.

2. Діліться почуттями. Детально розповідайте про свої переживання та емоції - і позитивні, і негативні.

3. Говоріть привітні фрази, наприклад: «Мені добре з тобою. Я рада тебе бачити. Добре, що ти прийшов ».

4. Обіймати не менше 4, а краще 8 разів в день. Непогано те ж робити і по відношенню до дорослих членів сім'ї.

5. Не втручайтеся в її заняття, якщо вона не просить. Навіть якщо ви знаєте, як зробити краще, не поспішайте з порадами і допомогою.

З книги Юлії Гіппенрейтер «Спілкуватися з дитиною. Як? »
Воспитай. Клуб родительского мастерства
«Поезія так відрізняється від прози, 
як танець від прогулянки пішки».
                                         Джон Вейн 

Березень - щедрий місяць для шанувальників книжок і читання. 

21 березня за ініціативою ЮНЕСКО святкують Всесвітній день поезії. У багатьох країнах до цієї дати приурочені цілі тижні поезії. 

А 19 березня день народження у нашої видатної землячки Ліни Костенко.
Тож на завтрішньому занятті #скарбничка_маленького_українця # будемо з дітьми спілкуватися про поетів та поезію. 

Переглянемо цікаве відеоінтерв'ю з проекту #ЖивіПисьменники, почитаємо та поскладаємо вірші і приготуємо ілюстрації до поезій Ліни Костенко.
БАЛАНС МІЖ «ХОЧУ» Й «ТРЕБА»
(для дошкільників та школярів)

Намалюйте на аркуші сектори (можна назвати «галявини») – червоним, жовтим, зеленим кольорами. І поясніть дитині, що є дозволеним для кожного кольору (яка поведінка - для якої сфери життя).

❤️ ЧЕРВОНИЙ – я роблю те, що потрібно, що скаже мама / тато / вихователь / тренер / вчитель.
💚 ЗЕЛЕНИЙ – я роблю, що хочу.
💛 ЖОВТИЙ – ми обговорюємо, домовляємось; я роблю те, що хочу, але з певними обмеженнями.

Дуже багато примх, протестів, непослуху буває в двох випадках.
❗️1. Коли забагато зеленого.
Слова «потрібно» тут нема. Дитина не звикла до відмов, знає, що всього можна домогтися істерикою.
❗️ 2. Коли забагато червоного.
Заборони створюють задушливу атмосферу, й дитина починає відвойовувати бодай малий клаптик зеленої галявинки… Причому вона не розуміє, що саме реально відвоювати, а що – нереально, та не вміє домовлятися (адже жовта галявина теж не проявлена), протестує проти всього підряд, навмання – а раптом вийде хоча б на трішки посунути межу червоної галявини.

Пояснюємо дитині значення галявин.
Для унаочнення робимо паперову ляльку й три сукні для неї. Дитина залучається до оформлення вбрання, розфарбовуючи одну сукню в червоне, другу в зелене, третю – в жовту.
У зеленій сукні можна гуляти зеленою галявиною, у жовтій – жовтою.
Проблеми починаються, коли лялька в зеленій сукні приходить на червону галявину (приклад з життя: дитина не слухає, перебиває, робить що хоче на уроці в школі). Або лялька в червоній сукні приходить на зелену галявину (ситуація дозволяє гратися й робити що хочеш, а дитина очікує вказівок). Це невідповідність ситуації.

Батьки часто теж плутають галявини, в різний час або одночасно посилають різні чи й протилежні меседжі щодо правил (чому ти такий несамостійний? і де твоя шапка?!) . Тож важливо бути послідовними й чіткими.

ЗЕЛЕНА галявина – це твій вибір.
ЧЕРВОНА – це моє рішення.
ЖОВТА – твій вибір у визначених мною межах (наприклад, зроби уроки в будь-який час протягом дня, але до 20:00).

Інформація на основі книги «Школярі «лінивої мами» А.Бикової.
Сьогодні всіх дітей на заняття чекає студія петриківського розпису і музична студія 
16:00-16:50
17:00-18:30
Запрошую на заняття в нашу студію Паперопластики ✂️
Завтра 16 березня ,будемо з дітьми робити аплікацію ''Проліски ''.
Діти навчаться працювати с папером та ватними дисками, лінійкою та ножицями. 
Формуємо групу.
Запись за номером +380 (68) 620 82 93
ЧОМУ ГУСИ ЛЕТЯТЬ КЛЮЧЕМ ? 

Якщо ви коли-небудь спостерігали за ключем гусей, що летять на південь на зимівлю, вам можливо, цікаво буде дізнатися, що вчені пояснили, чому зграя летить клином.

В ході дослідження з’ясувалося, що кожен птах, змахуючи крилами, забезпечує підйом для птиці, що знаходиться безпосередньо за нею. Завдяки такій побудові вся зграя збільшує швидкість польоту щонайменше на 71% в порівнянні зі швидкістю, яку може розвинути кожен птах окремо.

Висновок: Якщо люди, будуть узгоджено рухатися в одному напрямку з іншими, а також відчуватимуть лікоть людини що йде поруч, можуть потрапити туди, куди їм потрібно швидше і легше, тому що вони можуть покластися один на одного.

Варто одному гусаку випасти із загальної зграї і спробувати летіти поодинці, як він відразу ж відчуває важкість і опір. І він повертається в зграю, щоб скористатися підйомною силою, створеною попереду летучим птахом.

Якби б ми були такими ж розумними як птахи, ми б залишалися в строю з тими, хто веде нас вперед, і ми б хотіли прийняти їх допомогу також, як і поділитися своєю.

Коли ватажок втомлюється, він повертається в кінець косяка, і інший гусак встає на чолі зграї. Виконувати важку роботу по черзі набагато легше. Люди, також як і птиці, взаємно можуть замінювати один одного.

Гуси в кінці зграї кричать, заохочуючи тих, хто попереду не зменшувати швидкість, підштовхуючи перших вперед.

Що кричимо ми, перебуваючи позаду своїх лідерів?

І, нарешті, якщо гусак, захворівши чи отримавши поранення, випадає зі зграї, два інших гусака теж залишають зграю і слідують за ним, щоб надати йому допомогу і підтримку. Вони залишаються з цим гусаком до тих пір, поки він не видужає або не пoмре, а потім відправляються в дорогу самі або з іншою зграєю наздоганяти своїх.

Якби ми були також розумні, як гуси, ми б теж підтримували один одного не тільки в скрутні часи, а й тоді, коли ми сильні
Велика шана й низький уклін тим, хто, не чекаючи наказу й повісток, коли прийшла біда - стали у ряди захисників землі своєї, до лав ЗСУ, та добровольчих батальонів. 
Без вас - вже б не було України. 
Слава Героям!!!
Запрошуємо!
14 березня !
При підтримці Українське подвір'я духовно-культурний центр Дніпровська єпархія Православної Церкви України Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність"
Інсталяція "Вплив однієї книги"
Напередодні традиційних шевченківських днів поспілкуємося з дітьми про Великого Кобзаря. 

Адже Тарас Шевченко - фігура світового масштабу! А діти часто знають його лише як поета, зі сторінок шкільних підручників. Але ж Тарас був і письменником, мислителем, художником. 

Тож сьогодні говоритимемо про дитинство нашого Кобзаря і привідкриємо з дітьми завісу таємничості Тарасових талантів. 

Також дослідимо цікаві локації нашого міста, котрі пов'язані з ім'ям Шевченка.
Чекаємо дітей о 17:00
Розвиток і виховання волі у дітей

Воля - це здатність керувати собою, керувати своїми бажаннями, емоціями і діями. Ця здатність формується протягом усього дошкільного та молодшого шкільного віку. До підліткового віку багато компонентів волі повинні бути вже сформовані. Роль дорослого у вихованні знижується. І підліток продовжує самостійно розвивати вольові якості.
У статті я розповім, як формується воля в ранньому віці і старшому дошкільному. І які необхідні вольові компоненти повинні бути сформовані для навчання в школі.
Закладка вольових процесів у дитини починається ще в дитинстві. Дитина відчуває незадоволення, плаче, мама підходить не миттєво - і в цей момент дитина починає вчитися витримувати фрустрацію (я хочу - мені не дають). У цьому віці небезпечно довго залишати дитину без уваги. У дитини, до якої довго не підходять, коли вона плаче, порушується базова потреба в безпеці. Приблизно, буде така невербальна установка - "безглуздо чогось хотіти, просити, все одно нічого не отримаєш". І, швидше за все, вольові процеси в цьому випадку будуть слабкі.
До року закладається здатність до цілепокладання: дитина бачить іграшку і знаходить спосіб до неї дістатися. Порушення вольових процесів буде, якщо захищати дитину, не давати чіпати предмети, не давати вільно пересуватися.
Далі, в 2-3 роки, якщо батьки здатні говорити ні дитині, встановлювати межі, витримувати опір дитини - тоді у дитини починає формуватися здатність витримувати фрустрацію і справлятися зі своїми емоційними реакціями на цю фрустрацію.
Якщо мама перевантажена почуттям провини, не в контакті зі своїми потребами (а задовольняє свої потреби через дитину) - вона буде задовольняти потреби дитини на першу вимогу. Стежитиме за кожним рухом дитини, щоб передбачити "чого хоче малюк" і тут же дати йому це. Або, що гірше за все, буде переконувати дитину, що саме їй треба (як в тому анекдоті про єврейську матусю: - я хочу їсти? - ні, тобі холодно ..)
Що буде з дитиною в цьому випадку: дитина не буде розуміти, чого вона хоче, або не знатиме, як взаємодіяти зі світом, щоб отримувати те, що вона хоче. Буде порушений контакт з тілом, з почуттями, потребами. І керувати всім цим дитині буде складно.
Наступний етап, 4-7 років, дошкільний період. Дитина вчиться регулювати свою довільність. У цьому віці важливо сформувати поняття "правило", навчити розуміти причини і наслідки подій. У цьому допоможуть сюжетні ігри, ігри за правилами.
Так само важливий вік для формування почуттів. Цей вік ще називають лагідним. Для дитини важливе схвалення батьків. Дозволяйте дітям вас любити, піклуватися, робити подарунки, сюрпризи. Мама, у якої є програма "я сама", буде відштовхувати дитину. Що негативно позначиться на її мотивації.
Дуже важливо, щоб до 7 років дитина навчилася управляти не тільки своїм тілом, своїми емоціями ,. але і своїм простором. У неї має бути своє місце в будинку (ліжко, стіл, ігровий простір). Дитина повинна повністю себе обслуговувати: одягати, прибирати ліжко.
І ось, нарешті, школа.
якщо дитина
- розуміє, що таке кордони і правила, знає, навіщо вони потрібні;
- вміє організувати себе, свій простір;
- витримує фрустрацію;
- управляє почуттями (розуміє свої почуття і почуття інших, і є навички контролю почуттів (без придушення), своїх і чужих),
значить, необхідні вольові компоненти сформовані достатньо для навчання в школі. Ці компоненти можна позначити як вольові якості: дисципліна, витримка, організованість, самоконтроль.
Якщо якісь вольові компоненти недостатньо сформовані, в молодшому шкільному віці це ще можливо змінити. У підлітковому (після 12 років) щось виправити досить складно, багато навіть неможливо. Починайте створювати правила, встановлювати межі, грати в ігри за правилами, сюжетні ігри, вчіть справлятися з почуттями, прислухатися до себе, до своїх потреб.
У молодшому шкільному віці формується довільність і мотивація. Це здатність керувати своїм мисленням, увагою, пам'яттю.
Звичайно, і довільність починає формуватися до школи, в дитячому садку, або коли мама з дитиною проводить заняття. Але саме в шкільні роки дитина вчиться планувати свою діяльність, керувати діяльністю і її оцінювати.

Ештокіна Євгенія
Безкоштовні заняття для дітей від 5 років !
#скарбничкамаленькогоукраїнця #
21 лютого ми відзначали Міжнародний день рідної мови, а 27 лютого церква згадує рівноапостольного Кирила, котрий із братом своїм Мефодієм займалися просвітництвом.
Тож завтра маємо нагоду поспілкуватися про витоки і особливості української мови, пограти в мовні ігри й вікторини та дізнатися про цікавинки рідної мови.
Чекаємо діток о 17:00
#скарбничкамаленькогоукраїнця #
21 лютого ми відзначали Міжнародний день рідної мови, а 27 лютого церква згадує рівноапостольного Кирила, котрий із братом своїм Мефодієм займалися просвітництвом.
Тож завтра маємо нагоду поспілкуватися про витоки і особливості української мови, пограти в мовні ігри й вікторини та дізнатися про цікавинки рідної мови.
Чекаємо діток о 17:00
25 лютого ми відзначатимемо 150-річчя від дня народження легендарної поетеси, письменниці та культурної діячки Лесі Українки.
#вартознати

#ЛесяУкраїнка150імен #ЛесяУкраїнка150років
23 лютого – день Прохора (Поворот на весну): традиції, обряди та прикмети

23 лютого православні християни згадують преподобного Прохора Лебедника (ченця Печерського). За народним календарем дата отримала назву день Прохора, Прохор Весновій
Хто такий святий Прохор?

Проживав Прохор в XI-XII століттях у Києво-Печерському монастирі. Вів аскетичний спосіб життя. Лебедником його називають тому, що він вкушав не простий хліб, а з лободи, який робив сам. Заготовляв його влітку на весь рік - збирав рослини, висушував і вручну перетирав у борошно. Харчувався лише хлібом і водою.

Коли на Русі почався голод, Прохор готував хлібних коржів ще більше, роздавав вмираючим і незаможним людям. Але при цьому благословив його і хліб з лободи був солодким на смак, ніби змішаний з медом.

Якщо ж хтось крав у Прохора хлібні коржі, то вони ставали настільки гіркими, що їсти їх було неможливо. За рахунок цього дива Прохор прославився, і люди стали звати його Лебедником.

Обряди й традиції цього дня

З 23 лютого морози з кожним днем все слабкіше і слабкіше, тому що після Прохора вже весна у двір заглядає, а зима здає свої позиції. Недарма у народі цей день називали Поворотом на весну.

У день Прохора можна будь-які важливі справи починати, вони обов'язково будуть мати благополучний результат. А ось важку фізичну роботу чоловікам сьогодні краще не виконувати, можна травмуватися.

23 лютого - хороший день для початку лікування хронічних хвороб, у хворого великий шанс на одужання.

Подружжю не можна сваритися сьогодні, бо потім не скоро помиряться.

Риба, раки і всі морепродукти сьогодні під забороною

У наших пращурів до риби було більш лояльне ставлення, ніж до м'яса. Дари морів і річок їли іноді навіть у дні постів. Але на деякі види риб і водних мешканців до певного часу на Русі існувала найсуворіша заборона. Вона була установлена Старим Завітом.

Народні прикмети

Якщо сьогодні сильний мороз, значить, весь березень протримається тепла погода. В народі з цього приводу казали: «В день Прохора зима злиться, але весну чує».

Якщо 23 лютого ворони розташувалися на верхніх гілках дерев і пір'ячко начищають, то снігопад, чекайте у найближчі дні.
Завантажите ще

Hits: 94