Недільна школа
RussianUkrainian
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to site admins
Backup cache in use.

PPCA Error: Due to Facebook API changes it is no longer possible to display a feed from a Facebook Page you are not an admin of. The Facebook feed below is not using a valid Access Token for this Facebook page and so has stopped updating.

Музична студія ДКЦ Українське подвір’я
«Молитва за Україну»

Музична студія ДКЦ Українс...

Дуже стара пісня в репертуарі нашого колективу ,але дуже вона подобається дітям і Анна Пустынникова.
Дякуємо керівнику музичної студіі Марії Книгницькій ❤️

Дуже стара пісня в репертуа...

Ерік 🐾

Ерік 🐾

#англійськадлядітей #центррозвиткудитини #
Починати вивчення англійської  мови слід ще змалечку. Чим молодша дитина, тим більше шансів набути необхідних знань легко і невимушено, у грі або творчому процесі. 
Тому ми рекомендують приділити цьому питанню якомога більше часу. 
Маленька дитина вбирає максимум інформації, тому чим більше її буде закладено в такому віці, тим більше вірогідності, що в подальшому їй буде простіше і легше навчатися.
Відкрито запис на другу группу !

#англійськадлядітей #центр...

Мама дуже багато значить для кожної людини на Землі.
 Мама - це перше наше слово і найважливіший, найголовніша людина в нашому житті. 
Мама дає нам саме життя. Завдяки їй, ми приходимо в цей світ. 
Кожна дитина любить свою маму і поважає її. Мама дуже багато чого вміє і завжди все встигає. 
Як нам деколи хочеться висловити свою любов, свою ніжність до наших мам. 
Зробити це можна по-різному. 
Можна просто сказати мамі: «Я дуже люблю тебе!». 
Можна мамі заспівати пісеньку. 
Можна зробити якийсь подарунок своїми руками: листівку, саморобку та інше.
А ми хочемо спробувати вам дати дітям урок, як намалювати портрет коханої матусі аквареллю і в цьому нам допоможе справжній фахівець ,естет , мистецтвознавець Вакуленко Ольга Володимирівна .
Отож чекаємо всіх діток на занняті о 16:00

Мама дуже багато значить дл...

Группа підготовки  до школи «Розумнички»💫🥰
Сьогодні 3 заняття !!!!!
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Сформовано дві групи за рівненем знань .
Заняття проходять кожний четвер о 16:30 та 
17:30 
Запис обов’язковий !

Наш курс містить комплексні заняття з математики, логіки, комунікації, читання, підготовки руки до письма. 
Курс спрямований на полегшення адаптації дітей до шкільного навчання. 
🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Вік: 4-6 років  
Тривалість заняття: 50 хвилин

В нашому центрі Ваша дитина буде почувати себе комфортно та отримає знання та вміння в різних напрямках !

Заняття проходять безкоштовно за підтримки Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність" та Дніпровська єпархія Православної Церкви України

Группа підготовки до школи...

Для чого вашим малюкам потрібно відвідувати театральну студію в нашім центрі ?
Театр -  це не тільки весело та цікаво , це потужний інструмент для самовираження дитини . 
На заняттях театральної студії «Крила» викладач разом із дітьми  :
- Займаються розвитком пам‘яті та уваги 
- Працюють над зняттям зажимів та страхів , які виникають у дітей на сцені
- Опановують ораторське мистецтво , працюють над дикцією та виразністю мовлення 
- Розвивають вміння фантазувати та створювати власні театральні вистави
- А також багато рухаються  , спілкуються , організовують чудові заходи та просто розвиваються у гармонійному україномовному середовищі .
Заняття проходить у суботу о 10:30
Попередній запис обов’язковий !
Всі заняття в нашому центрі проходять безкоштовно за підтримки Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність" та Дніпровська єпархія Православної Церкви України

Для чого вашим малюкам потр...

Гарно ?😶

Гарно ?😶

Ура !!!!!
Чекаємо всіх на заняттях !!

Ура !!!!! Чекаємо всіх на заня...

Наша зірочка Заріна 🐣
Дякуємо за те що довіряєте нам найцінніше ,своїх дітей !
Радіємо разом з вами їхнім перемогам 💫і досягненням 🌟

Наша зірочка Заріна 🐣 Дяку...

Спадок, який створив Тарас Шевченко понад 2 століття тому, став джерелом натхнення для багатьох сучасних митців. Завдяки креативному підходу та свіжому погляду, безліч текстів, образів, картин Кобзаря отримали друге життя у 21 столітті. Тому 207-й день народження Шевченка – це привід не лише вшанувати пам'ять великого Кобзаря, але і згадати творчість, яка не втрачає своєї актуальності у наші дні.
Театральна студія «Крила» презентує

Спадок, який створив Тарас ...

Для чого вашим малюкам потрібно відвідувати театральну студію в нашому центрі ?
Театр -  це не тільки весело та цікаво , це потужний інструмент для самовираження дитини . 
На заняттях театральної студії «Крила» викладач разом із дітьми  :
- Займаються розвитком пам‘яті та уваги ;
- Працюють над зняттям зажимів та страхів , які виникають у дітей на сцені;
- Опановують ораторське мистецтво , працюють над дикцією та виразністю мовлення ;
- Розвивають вміння фантазувати та створювати власні театральні вистави;
- А також багато рухаються  , спілкуються , організовують чудові заходи та просто розвиваються у гармонійному україномовному середовищі  .

Сьогодні відкритий донабір у молодшу групу !
Чекаємо  всіх бажаючих  в нашому затишному театрі, що кожного дня буде розвиватися  разом із вами !

Для чого вашим малюкам потр...

🌟Різдво Христове - світле свято, з приходом якого домівки наповнюються чарами! 
Будьте щасливі! ✨
Бережіть чистоту власних душ, живіть у любові та порозумінні, а також дійте за совістю!✨

🌟Різдво Христове - світле ...

Запрошуємо дітей🥰 долучитись до занять в нашу студію петриківського розпису «Зернятко» під керівництвом Наталия Добродняк мета якої :
🍃долучити дітей до чарівно­го світу народного мистецтва, навчити прийомів виконання декоративних елементів, основ композиції та кольорознавства; збагатити уявлення дітей про симетрію, ритм, колорит; 
🍃розвивати естетичний смак, спонукати до творчого зростання та самовираження.
Під час навчання петриківського розпису діти :
🍃набувають знань, розширюють світогляд; 🍃у них формуються пізнавальні, емоційні, вольові пси­хічні процеси, розвиваються операції логічного мислення - аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, збагачується мова. 
Діти засвоюють кольори, набувають уміння розташовувати елементи візерунка на площині й формі, що сприяє сенсорному розвитку.
Джерелом матеріалу для петриківського розпису є навколишня природа та твори петриківських майстрів.
Раді будемо бачити бажаючих в нашій дружній родині!
Заняття проходять кожної середи о 16 годині .
Заняття безкоштовні 
Міценатом проекту є Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність"

Запрошуємо дітей🥰 долучит...

У Всесвітній День Дитини хочемо нагадати, що всі діти - різні! З різними потребами, талантами, зацікавленнями. 

Любіть своїх діток такими, як вони є. Не порівнюючи з іншими (а якщо і порівнювати, то дитину - із нею ж у минулому).

Важливо бачити свою дитину такою, яка вона є. Бачити її власний прогрес. Підтримувати її у досягненні цілей, які базуються на її власних інтересах і можливостях. Щоб вона була щасливою, а не відповідала очікуванням інших людей.

Всім обіймів та порозуміння із дітками💕

У Всесвітній День Дитини хо...

Скарбничка маленького українця - Скарбничка маленького українця 
Заняття цього напрямку в жовтні були присвячені традиційній українській іграшкі ляльки-мотанки.
Дітям дуже сподобався цей блок .
Останні два заняття вони провели самі розповідаючи про ті мотанки,які їм більш за всі відгукнулися і навчаючи інших робити обереги власними руками 🥰
Діяльність центру здійснюється завдяки підтримці Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність"
#дітиукраїни #соціальнийпроект #українськеподвіря #мбфсолідарність #підтримка #патріот #

Скарбничка маленького українця

Скарбничка маленького укра...

В нашому Центрі дуже затишно 🥰

В нашому Центрі дуже затишн...

🤲 Сьогодні така звична для нас річ, як миття рук - це не лише один зі щоденних ритуалів, а й ефективний спосіб захистити себе від вірусів та інших респіраторних інфекцій.

💧 Як правильно мити руки?
Щоб усунути всі сліди вірусу, недостатньо просто промити руки під водою. 

Крок 1: Намочіть руки проточною водою
Крок 2: Нанесіть достатньо мила на мокрі руки
Крок 3: Протирайте всі поверхні рук, включаючи тильну сторону рук, між пальцями та під нігтями, упродовж принаймні 20 секунд
Крок 4: Ретельно промийте руки проточною водою
Крок 5: Витріть руки чистим рушником з тканини або одноразовим рушником.

Не забуваймо про правила гігієни та будьмо здорові! 

#календар #щоденник #нещоденник #щоденникнещоденник #всеосвіта #деньмиттярук

🤲 Сьогодні така звична для...

Студія тістопластики «Мукасолька»🥰

Студія тістопластики «М...

Сьогодні захоплення солоним тістом знову популярне.Мистецтво ліплення із солоного тіста має ще одну назву — тістопластика, або біокераміка. 
Борошно та сіль, із яких виготовляють тісто, — це природні, екологічно безпечні продукти. 
Вироби з солоного тіста досить міцні, можуть довго зберігатися й мати не лише сувенірне призначення, а й практичне.
Виготовлення виробів із солоного тіста — дуже цікавий, творчий та захопливий процес, який має на меті розвиток моторики рук і мовлення учнів як явищ, що тісно взаємопов’язані, уяви, логічного й абстрактного мислення, художніх і творчих здібностей та можливостей дітей, виховання естетичного смаку, уваги, розвиток навичок охайності.
🍂Ми раді вітати дітей в нашій студіі тістопластики «Мукасолька» кожного вівторка о 16:30.
⏰Запис у групи обов’язкова !
Група до 10 дітей !😷

Сьогодні захоплення солони...

У СВІТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІГРАШКИ🥰
Студія тістопластики «Мукасолька»
Є 6 вільних місць !!!

У СВІТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇН...

Дякуємо батькам за те що присилаєте фото і відео наших підопічних .
Це наш Давід 🥰

Дякуємо батькам за те що пр...

Наша Неймовірно талановита Софія 🥰✨

Наша Неймовірно талановита...

Ми дуже-дуже сумуємо за нашими дітками ❤️.
За музичною групою ❤️
За театральною ❤️
За англійською ❤️
Творчими ❤️
Діти ми ❤️вас !!!
Батьки ми скучили за вами ❤️

Ми дуже-дуже сумуємо за наш...

⚠️‼️👩‍👧‍👦Мами закликають: карантин - це не канікули! 

Подбайте про безпеку своїх дітей, поясніть прості правила та забезпечте комфортне навчання вдома. А якщо бачите тривогу в маленьких очах, обов’язково поговоріть зі своєю дитиною. Будьте правильним прикладом для своїх дітей.

#ПростіРечіРятуютьЖиття

⚠️‼️👩‍👧‍👦Мами зак...

Читає Bogdan Burygin💛💙

Читає Bogdan Burygin💛💙

Ліна Костенко "Крила" – один із найулюбленіших віршів серед українців. 
У цьому творі поетеса стверджує, що духовно багата людина здатна на все, адже вона, хоч не літає, – а крила має.
А й правда, крилатим ґрунту не треба.
Землі немає, то буде небо.
Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
В цьому, напевно, правда пташина…
А як же людина? А що ж людина?
Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!
Вони, ті крила, не з пуху-пір'я,
А з правди, чесноти і довір'я.
У кого – з вірності у коханні.
У кого – з вічного поривання.
У кого – з щирості до роботи.
У кого – з щедрості на турботи.
У кого – з пісні, або з надії,
Або з поезії, або з мрії.
Людина нібито не літає…
А крила має. А крила має!

Наша Соня .
Гарно ж читає ?

Ліна Костенко "Крила" &...

Карантин !😣
Але наші діти такі творчі,такі непосидючі,такі оптимистичні, вони не можуть без творчості сідіти три тижні !!!!!🥰
І в цей день присвячують свій час нам дорослим,які крапельку розгубилися з цим карантином!
Щоб надихнути !
Щоб підтримати !
Все буде добре кажуть вони!
Послухайте,як читає вірш Мишко 💛💙
Дякуємо батькам за дітей !
Вони неймовірні у нас !

Карантин !😣 Але наші діти т...

Сьогодні, 19 березня, свій день народження святкує геніальна українська письменниця і поетеса Ліна Костенко.
Її вірші завжди актаульні та торкаються душі.
Діти,які відвідують нашу театральну студію під керівництвом Ірина Віталіївна Сілецька підготували вірш «Крила».
Послухайте ! 
#ЛінаКостенко #Крила #Українське_подвіря #

Сьогодні, 19 березня, свій де...

❤️ - Правда вони милі !?

❤️

Правда вони милі !?

«У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. 
Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.» -писав В. Сухомлинський
Діти,які відвідують Українське Подвір'я щасливі і талановиті ! А їх успіхи ми бачимо на наших спільних заходах і зборах !! 🥰
І ми пишаємося цим !
Дякуємо нашим педагогам за любов до дітей Ірина Віталіївна Сілецьката Елизавета Янко ❤️
Дякуємо Міжнародний благодійний фонд Олександра Петровського "Солідарність" за підтримку молоді і можливість їх розвивати !!  🌱🙏
#teaching #theory #pedagogy #сухомлинський #педагогіка
#виховання #успіх #успех #music #teens #children #для_детей #interesting

«У наших школах не повин...

#ПереходьНаУкраїнську #разомзнами # - Сьогодні, в День рідної мови ми вирішили нагадати вам про флешмоб 
#ПереходьНаУкраїнську 
Попереду 9 березня - День народження Тараса Григоровича Шевченка.
Це чудова нагода розповісти всім свою історію незламної любові до нашої мови!
Ми пропонуємо до 9 березня громадянам Дніпра та інших міст викладати історії про їх ставлення до української мови, про те як вони почали говорити українською, про їх відчуття, коли до них звертаються українською.
Це може бути відео, може бути просто історія з фото.
Найцікавіші історії учасників ми опублікуємо у себе на сторінці та визначимо 3 переможців, яких уже чекають призи від Духовно -культурного центру «Українське подвір’я»!
А для натхнення ми публікуватимемо час від часу роздуми наших найменших вихованців.
Тож не задумуйся - #ПереходьНаУкраїнську

#ПереходьНаУкраїнську #разомзнами #

Сьогодні, в День рідної мов...

Тепер у нас справжній дітячий рай )))

Тепер у нас справжній дітяч...

Дякуємо Олеже і діти  !!!

Дякуємо Олеже і діти !!!

Олег Василенко

Олег Василенко

«Червоне намисто»
Рік: 2016.
Це короткометражний український фільм може подивитися і доросла людина і кожна дитина. 
Сюжет стрічки базується на реальній історії 7-річної дівчинки Антоніни, яка пережила випробування голодом у 1932-1933 роках. Вона рано подорослішала і зрозуміла межу між життям і смертю. 
Дякуємо Tanya Kondrashevskaya за можливість подивитися нам  цей фільм .

«Червоне намисто» Рік...

Казкотерапія сприяє розвитку у дошкільників:
•   активності;
•   самостійності;
•   емоційності;
•   творчості;
•   зв'язного мовлення.

Казкотерапія сприяє розвит...

Запрошуємо діток від 5 років у неділю об 11 годині на МК по виготовленню ось такої феї дівчинки та хлопчика.
Реєстрація обов’язкова

Запрошуємо діток від 5 рокі...

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to site admins
Backup cache in use.

PPCA Error: Due to Facebook API changes it is no longer possible to display a feed from a Facebook Page you are not an admin of. The Facebook feed below is not using a valid Access Token for this Facebook page and so has stopped updating.
21 листопада — День Гідності та Свободи!!!
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Чому діти не чують своїх батьків?

Чому діти не чують своїх батьків Відсутність зорового контакту
Дітям властиво захоплюватися: чим молодша дитина, тим менше обсяг її уваги. Тому дуже часто дитина так захоплена грою, що в прямому сенсі не чує батьків.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Перш ніж підвищити голос, підійдіть, покладіть руку на плече, встановіть зоровий контакт і повторіть своє прохання.

 Два в одному
Коли батьки просять про дві і більше дії одночасно (помий руки і сідай за стіл), дитина не може запам'ятати послідовність і щось вислизне з її уваги.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Одне прохання - одна дія.

 Багато букв
Приклад: «Маша не стрибай на дивані, я сто разів тобі говорила, ти впадеш, розіб'єш губу як в минулий раз!».
Діти живуть в моменті тут і зараз. У момент ігор на дивані дитина не здатна згадати минулий досвід, зіставити його і зробити висновки.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: спокійно сказати конкретне прохання - не стрибати, можеш впасти, і тільки коли дитина заспокоїлася і точно Вас почула, можна нагадати про минулий досвід.

 Неочевидні прохання.
Коли батьки не прямо говорять прохання, а задають питання, з якого дитина нібито повинна зробити висновок. Наприклад, «тобі подобається ходити з брудними руками?»

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Не варто змушувати дитину вирішувати квест, скажіть прямо Ваше прохання.

 Заборони. Команди.
Батьки часто через заборони підказують своїм діткам, як можна зробити. Приклад: «Не лізь на це дерево!» Дитина думає: «Ух ти, тут є дерево, на яке можна залізти».
У дітей, як і у дорослих, психіка влаштована таким чином, що не сприймає частинку НЕ, і завдяки гарній фантазії миттєво уявляє, як вона лізе на дерево.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: намагайтеся оформляти прохання без частки НЕ.

 Радіо «Свобода»
Коли батьки постійно повторюють свої прохання і заборони в сотий раз, але далі цього справа не йде, дитина не стикається ні з якими наслідками і звикає до постійного фону зі слів з заборонами - перестає звертати на це увагу.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: батьки просять свою дитину про щось максимум три рази. Перший раз переконується, що дитина вас почула, другий раз попереджає про покарання за невиконання і втретє прохання супроводжується покаранням. Дитина повинна серйозно ставитися до ваших слів. (Головне - не перегинати з проханнями).

 Крик
Часто батьки, щоб добитися уваги і послуху, переходять на крик. І дитина слухається, але, на жаль, під час крику дитина губиться і, коли виконує ваше прохання, робить це неусвідомлено. Цілком ймовірно, що наступного разу також доведеться переходити на крик. І дитина приходить до висновку, що до батьків треба ставитися серйозно, тільки коли вони кричать. І буде дозволяти собі кричати на вас, вважаючи це нормальним.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: варто задуматися: чому вас дитина не чує і не сприймає серйозно.

 Життя у залізниці
Ті, хто живе у залізниці, не чують поїздів. Психіка адаптується під умови зовнішнього середовища і поріг сприйняття істотно підвищується. Так само і з дітьми ...
Діти ігнорують слова батьків, тому що занадто багато було заборон і вказівок на їхню адресу. Відбувається механізм витіснення.

РЕКОМЕНДАЦІЇ: Заборон повинно стати менше, вони повинні бути дійсно важливими.

Юлия Линник
УКРАЇНСЬКА МОВА в 1934 році на конкурсі краси мов у Парижі була визнана, як найкраща, наймилозвучніша й найбагатша мова світу, і зайняла друге місце після італійської.
 В 2012 році занесена до Книги рекордів Гіннеса, і віднині на ПЕРШОМУ місці, встановивши рекорд за тривалістю музичного телемарафону національної пісні.
 Лише українські композиції лунали без перерви на рекламу в прямому ефірі 110 годин. Попередній такий рекорд був встановлений Італією в 2010 році у місті Пезаро – 103 години 9 хвилин 26 секунд. 
УКРАЇНЦІ – співуча нація, яка створила найбільшу кількість народних пісень у світі. Разом нараховано близько 200 тисяч українських народних пісень. Ні одна нація за всю історію не має такої кількості пісень, як створив український народ самостійно.
 В ЮНЕСКО зібрана дивовижна фонотека народних пісень країн усього світу. У фонді України знаходиться 15,5 тисяч пісень. На другому місці перебуває Італія з кількістю 6 тисяч народних пісень.

Ivanna Ososkalo. 22.07.2019 
-------------------
Носієм і творцем української мови є Український народ. 
На фото Ізидора Косач, 1895 рік, наймолодша сестра Лесі Українки.
(про Ізидору Косач читайте тут: https://www.facebook.com/history.diaspora/posts/1092224034616872?__tn__=R*F )
Дитина — дзеркало родини; як у краплі води відбивається сонце, так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька.
ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ

ЧИ ВТРУЧАТИСЯ У КОНФЛІКТИ З ДІТЬМИ

Більшість людей сходиться на думці, що конфлікти в нашому житті були, є і будуть. Кожна людина незалежно від своїх особистісних особливостей, професії, посади часом бере участь в конфлікті або її туди втягують, сама провокує його, або виступає в ролі рятувального кола. Конфлікти, звичайно, ускладнюють наше життя, але самі вони часто стають поштовхом до розвитку, примушуючи нас рухатися вперед, переглядати існуючий порядок (або безлад) речей, виводити на новий рівень наші взаємини. Життя без конфліктів зовсім прісне як їжа без солі і перцю.

Причини конфліктів різні. Це може бути і різнорівнева підготовка (він вчитися краще, він – гірше), і різне соціальне становище, гендерний/фізіологичний аспект (хлопчики і дівчатка; я-сильніший, ти – слабше), конфлікт з дорослими, який дитина переносить на дітей, як на більш доступний об'єкт, тощо.

Вміння вийти з конфліктної ситуації передбачає також застосування відповідної стратегії вирішення конфлікту. Який і коли? 

Почнемо зі стратегії уникнення. Ви бачите конфлікт, але не хочете вступати в конфронтацію. В результаті сторони продовжують конфліктувати, і кожна намагається домогтися своєї мети. Ця стратегія може бути використана в тому випадку, коли конфлікт примітивний (відійти в сторону).

Друга стратегія - пристосування до конфлікту. Коли одна з конфліктуючих сторін пристосовується до цілей та інтересів іншої, дійсно може встановитися штиль (поступка з боку одного з учасників).

Стратегія змагання. Її принцип - прагну до своєї мети, змагаючись з іншими і використовуючи всі засоби (намагайся зробити краще).

Звичайно, бажано, щоб дитина з початкової школи була навчена ділитися з батьками буквально всім, що з нею відбувається в школі. У сім'ї має бути 'відповідальний за дитячі відвертість. І коли дитина розповідає про щось проблемне, необхідно спрямовувати її до вирішення конфліктної ситуації, обговорювати з нею можливу поведінку, слова, які вона може сказати кривдникові, передбачити реакцію кривдника на ці слова і т. д. Але батькам не можна втручатися в перший же момент конфлікту.

У нас, на жаль, є такі ситуації, коли батьки починають розбиратися один з одним аж до рукоприкладства або кричать на чужих дітей. Не треба! Вчіть свою дитину шукати виходи, підказуйте. Але не лайте дітей за те, що у них знову виникли проблеми, а втручайтеся тільки тоді, коли ситуація виходить з під контролю.

Стиль поведінки, якої повинен дотримуватися дорослий, який спостерігає ситуацію сварки:

Правило 1. Не завжди слід втручатися у сварки між дітьми. Адже як у будь-якій іншій діяльності, можна навчитися вирішувати конфлікти тільки шляхом участі в них. Не заважайте дітям отримувати такий життєво важливий досвід. Проте бувають ситуації, коли невтручання дорослого може призвести до серйозних проблем для фізичного або емоційного благополуччя дітей. Так, якщо один з свариться значно молодший або слабкіший іншого учасника конфлікту і при цьому вони дуже близькі до з'ясування стосунків кулаками, то потрібно зупинити їх і постаратися перевести сварку знову в "мовний" русло. Те ж відноситься до ситуації взаємодії двох хлопців, один з яких традиційно виявляється переможеним у суперечці і змушений весь час поступатися. У цьому випадку, якщо ви не втрутилися протягом спору, то в одного з дітей може розвинутися боязкість і невпевненість у своїх силах і навіть у своїх правах.

Правило 2. Втручаючись у дитячий конфлікт, ніколи не займайте відразу позицію одного з дітей, навіть якщо вам здається очевидним, хто тут правий, а хто винен. Адже для дитини, яка веде себе неправильно, це зовсім не так просто. Тому ваш швидкий суд вона сприйме як несправедливість і упередженість, а значить, не стане продовжувати спілкування, в якому ви виступаєте арбітром. Намагайтеся об'єктивно розібратися в причинах конфлікту та його течії, тим більше що зазвичай дорослі бачать лише частину "айсберга", а ця надводна частина далеко не завжди дозволяє судити про справжні проблеми і вклад дітей в конфлікт.

Правило 3. Розбираючи конкретну ситуацію сварки, не прагнете виступати верховним суддею, визначаючи правих і винуватих і обираючи міру покарання. Краще не робити з особистих конфліктів аналог юридичного розгляду. Спробуйте привчити дітей до думки, що, хто б не почав сварку, відповідальність за подальший розвиток подій несуть завжди двоє. Тому, втручаючись у спілкування дітей, намагайтеся показати їм, як можна знайти спосіб виходу з важкої ситуації, який влаштував би їх обох. Робіть акцент не на "хто винен?", а на "що робити?". Направити в це русло увагу посварених і спраглих помсти хлопців часто допомагає почуття гумору. Якщо ви пожартуйте і покажете ситуацію в кумедному світлі, то відразу помітите, як разом зі сміхом у дітей поступово змінюється їх емоційний стан.

Правило 4. Допомагаючи дітям вийти з конфлікту і звільнитися від накопичиної образи і злості, стежте за тим, щоб вони не переходили на особистості. Говорячи про те, що їх засмутило або обурило, вони повинні описувати саме дії і слова партнера, а не його фізичні або особистісні недоліки. Тобто припустимо, коли дитина скаржиться на те, що інший наступив йому на ногу або грубо відповів, але намагайтеся не допускати виразів типу: "Так він ведмідь клишоногий!" або "Він завжди такий нервовий і грубіян!". 

Правило 5. Якщо ви хочете допомогти врегулювати конфлікт між двома своїми власними дітьми, то докладіть зусиль, щоб у дітей не виникло відчуття, що одного з них (хто виявився не винен або чия вина менша) ви любите більше. Не забудьте вголос пояснити своїм дітям, що ви дуже любите їх обох, що б вони не зробили, і тому їх сварки дуже вас засмучують. Навіть коли ви вважаєте за потрібне покарати одного з хлопців, все одно нагадайте йому, що вам це неприємно, ви його дуже любите і сподіваєтеся, що він зрозуміє користь покарання і виправиться. Також подбайте про те, щоб у вашого єдиного сина або дочки не виникало сумнівів у фортеці родинних відносин, якщо вирішуєте.

Джерело: сайт Харківської ЗШ 1 ступеня №171

#конфлікти
Пн
17:30 
Украінська мова для дорослих 

Вт 
16:30 Студія тістопластики «Мукасолька»
17:30 Студія петриківського розпису «Зернятко»

Ср
17:00 Музична студія 

Чт 
16:30 Студія паперопластики 
17:30 Художня студія 

Пт 
16:30 Підготовка до школи (4-6років )
16:30 Англійська мова для малюків (4-6 років )
17:30 Англійська мова для малюків  (4-6років )
17:30 Підготовка до школи  (4-6років )

Сб 

11:00-12:00  Мистецький хаб старша група (8-16 років )
11:00 -12:00 Музична студія молодша (4-7 років)
12:00-13:00 Музична студія старша (8-16 років )
12:00-13:00  Мистецький хаб молодша (4-7 років)

Нд 

11:30 -12:30 Театральна студія молодша група 
11:30- 12:30 Традиційна украінська вишивка - старша  группа 
12:30-14:30 Театральна студія старша група 
12:30-13:30 Традиційна украінська вишивка -молодша
Відкрито набір!
Батьки в смартфоні та інших гаджетах: вплив на дітей

Останнім часом ми часто чуємо, що цифрові технології руйнують зв'язки між людьми і сприяють соціальній ізоляції. За злою іронією, соціальні мережі дозволяють нам віртуально спілкуватися з людьми практично цілодобово. Але, якщо ми проводимо у віртуальному світі занадто багато часу, ми потрапляємо в соціальну ізоляцію.

Якщо батьки занадто захоплені електронними пристроями, це може погано позначитися на їх взаєминах з дітьми. Такі діти згодом теж будуть страждати від нестачі соціальних навичок.

Самотність та ізоляція створюють ризик для здоров'я

Почуття самотності виникає внаслідок нереалізованої емоційної потреби. Воно відображає відсутність емоційного зв'язку, а не відсутність інших людей поруч. Саме тому ми можемо відчувати себе самотніми, навіть перебуваючи у натовпі.

Насправді, перебуваючи серед людей, ми можемо відчувати самотність у двох випадках. По-перше, якщо ми знаходимося серед незнайомих людей і не схильні спонтанно спілкуватися з людьми. У такому випадку ми відчуваємо самотність, а не просто хвилювання, тому що шукаємо емоційного зв'язку і не знаходимо його.

По-друге, ми можемо відчувати самотність, якщо знаходимося поруч з сім'єю або друзями, і всі зайняті своїми мобільними телефонами, а не спілкуванням один з одним.

Дійсно, надмірна захопленість електронними гаджетами може призводити до того, що люди, навіть перебуваючи в компанії, відчувають себе самотніми. Найсильніше це проявляється, коли на сімейному святі на честь Дня народження когось із членів сім'ї або з іншого важливого приводу усі дивляться в свої смартфони.

Почуття самотності може бути реакцією на соціальну ізоляцію. Коли ми позбавлені можливості взаємодіяти з іншими людьми, ми відчуваємо себе самотніми. Раніше дитина, відчуваючи самотність, виходила зі своєї кімнати і грала з іншими дітьми у дворі, у крайньому випадку - дражнила брата або сестру або дошкуляла батькам своїми примхами. Ні у кого не було мобільних телефонів, а комп'ютери використовувалися тільки для ігор.

В останні роки користувачі смартфонів не тільки розучилися мислити самостійно, у всьому покладаючись на мобільний Інтернет, а й втратили свої соціальні навички. З кожним роком діти все рідше грають і спонтанно спілкуються з батьками. Це пов'язано з тим, що і ті, і інші все більше часу проводять за своїми смартфонами. Сучасні діти з ранніх років знають, які можливості для спілкування дає мобільний Інтернет. Вони захоплюються новими технологіями і не розуміють небезпек, які вони тягнуть за собою.

Сучасна молодь - покоління самотніх?

Багато з нас відчували самотність у певний момент свого життя, деякі схильні до такого почуття більше, ніж інші. Однак у результаті недавніх досліджень вчені дійшли висновку, що молоді люди частіше відчувають себе самотніми, ніж люди середнього і старшого віку. Вони недостатньо грали і спілкувалися з однолітками в дитинстві, будучи надто захопленими своїми смартфонами. Крім того, їх батьки теж водили їх на прогулянки і на дитячі свята, одночасно гортаючи стрічку в соціальних мережах.

Сьогодні батьки все частіше купують електронні іграшки навіть немовлятам і дошкільнятам. Це свідчить про їхню власну одержимості електронними пристроями. Поки діти розважаються натисканням кнопок, у батьків більше часу залишається на свої смартфони. Дослідники виявили, що ситуації, коли батьки вчать уроки разом з дитиною, і при цьому відволікаються на мобільні телефони (наприклад, відволікаються на дзвінки), негативно впливають на успішність дитини в школі.

Зрозуміло, у сучасному світі повністю ігнорувати електронні пристрої нерозумно. Однак необхідно більше уваги приділяти соціальним потребам кожного - від дітей до людей похилого віку.

Можливо, одна з причин самотності, яку відчуває сучасна молодь, це те, що вони - перше покоління, чиї батьки не приділяли їм належної уваги через електронні пристрої.

До появи електронної пошти та Інтернет-форумів молоді мами спілкувалися одна з одною по телефону. Однак вони швидко розуміли, що поки вони розмовляють, можуть трапитися неприємності: дитина може вкрасти цукерки зі столу, дивитися телевізор, якщо їй це заборонено, влаштувати бійку з братом тощо. Так чи інакше, розмови по телефону не могли бути довгими, тому що співрозмовниці на іншому кінці дроту теж потрібно було відходити від телефону.

Однак Інтернет-технології проникли у життя сучасних батьків так сильно, що відмовитися від них стало складніше. Чати, форуми, інтернет-магазини, соціальні мережі - все це забирає у батьків багато часу. Якщо дитині потрібен батьківський контроль, вона може відчувати себе самотньою, навіть якщо батьки перебувають з нею в одній кімнаті і зайняті своїми смартфонами.

Нестача контакту з батьками - головна причина самотності, яку відчуває сучасна молодь (так зване покоління мілленіалів). Вони не спілкувалися зі своїми батьками стільки, скільки попередні покоління. Тому і в спілкуванні з однолітками вони покладаються на електронні пристрої замість того, щоб навчитися реальному спілкуванню. Батькам варто самим обмежити свій час, який вони проводять за екранами смартфонів, замість того, щоб забороняти смартфони своїм дітям.

Чи варто в усьому звинувачувати інтернет?

Вплив цифрових технологій на взаємодію між людьми - це одна з причин «епідемії самотності». Але не можна звинувачувати в ній тільки смартфони або соціальні мережі. Ми багато часу проводимо, читаючи, коментуючи або публікуючи повідомлення в соціальних мережах. Наше мислення стало більш швидким, але при цьому ми стали забувати про емоційну сторону спілкування.

Сьогодні ми бачимо фотографію в профілі соцмережі і вирішуємо, чи хочемо ми дізнатися про цю людину більше. Ми читаємо інформацію профілю (часто - подану в кращому світлі) і припускаємо, що це за людина в реальному житті. Однак ми забуваємо, що відносини між людьми часто виникають з незбагненних причин, коли ми зустрічаємо когось в найнесподіваніших місцях (на вечірці, у поїзді тощо).

Соціальні мережі можуть познайомити нас з мільйонами нових людей, але тільки спілкування в реальному житті дозволяє знайомствам перерости в дружбу або відносини. Ніякі соціальні мережі цього дати не можуть.
Розвиток дитини
😳 Томаса Едісона вигнали зі школи після перших чотирьох місяців навчання, вчитель сказав, що він розумово відсталий.

🤯 Уолта Діснея звільнили з газети за браком ідей.

😢 Учитель Бетховена вважав його абсолютно бездарним учнем.

😬 Ейнштейн не говорив до чотирьох років. Його вчитель характеризував його, як розумово відсталого.

🤕 Коли Марконі придумав радіо і розповідав своїм друзям, що буде передавати слова на відстані, його відвели до психіатра. Але вже через кілька місяців його радіо врятувало життя багатьом морякам…

До чого всі ці історії? 
Вони доводять, що кожна людина зростає по-різному. 
❗ Якщо сьогодні Ваша дитина не має видатних успіхів у навчанні, це не означає, що у неї немає таланту❗ Це означає, що його потрібно віднайти та відкрити…

🌱 Вірте у свою дитину! 
🌱 Прислухайтеся до її ідей та думок частіше… 
🌱 Дайте їй простір творити та бути собою
🌱 Приймайте її з усіма особливостями характеру

Те, що сьогодні видається нам фантастикою, вже завтра може стати реальністю!

Всі розвиваються і зростають по-різному.

🌟 Але діти, в яких вірять батьки, згодом починають вірити в себе. І вони знаходять себе швидше...
День пам’яті жертв фашизму - це День пам’яті десятків мільйонів людей, які загинули в результаті гігантського, нелюдського експерименту. 
Це мільйони солдатів, яких фашистські лідери зіштовхнули один з одним, але ще більше - мирних жителів, які гинули під бомбами, від хвороб і від голоду.

З 1962 року було прийнято вважати кожну другу неділю вересня Міжнародним днем пам’яті жертв фашизму. 
Цей день був визначений саме у вересні, тому що на цей місяць припадає дві пов’язані з Другою світовою війною дати - день її початку і її повного завершення. 
Це стало однією з причин встановлення дня жалоби на вересневу неділю.

Hits: 178